אודות
משרד עורכי דין דני ויצ'לבסקי ושות', הינו משרד מוביל בתחומו העוסק בתחום האזרחי המסחרי, המשרד מתמקצע בתחום המקרקעין לרבות כינוסי נכסים, תחום התאגידים על כל ענפיו, תחום הליטיגציה לרבות דיני עבודה, תחום הגבייה, תחום ביקורת הפנים ועוד.

אודות

משרד עורכי דין, חברת דני ויצ'לבסקי עו"ד ונוטריון, נוסד בשנת 2005 על ידי עורך הדין דני ויצ'לבסקי. 

המשרד הוקם מתוך ראיה רחבה והצורך ליצור משרד ששם לנגד עיניו בראש ובראשונה את השירות והמקצועיות לטובת קהל לקוחות המשרד. בהתאם לכך מקבל הלקוח יחס אישי ומקצועי תוך שיתוף פעולה מלא והבנת הצרכים של הלקוח, רצונותיו והתאמת פעילות המשרד בענייניו.

משרד דני ויצ'לבסקי עורכי דין ונוטריון, הינו משרד דינמי, הכולל צוות מקצועי, שירותי ועתיר ניסיון בתחומי עיסוק המשרד השונים. עורכי הדין ושאר צוות המשרד, דואגים להתעדכן בפסיקה רלבנטית, החלטות שונות ונהלים חדשים על מנת לספק מענה ראוי בכל נושא.

משרד דני ויצ'לבסקי עורכי דין ונוטריון, עוסק בקשת רחבה של נושאים בתחום האזרחי מסחרי. המשרד מעניק שירותים משפטיים לתאגידים גדולים כקטנים, לרשויות מקומיות, לעסקים ולפרטיים. המשרד התמקצע בקשת רחבה של נושאים אשר מאפשרים ליתן ללקוח סל שירותים רחב ביותר למילוי צרכיו.

המשרד נבחר להתברג במשרדי עורכי הדין המוערכים בדירוג BDICODE המכובד הן בתחום הנדל"ן והן בתחום הליטיגציה ועו"ד דני ויצ'לבסקי נבחר באותו הדירוג גם לאחד מהמנהלים המובילים במשק.

בין היתר עוסק המשרד, בתחום דיני המקרקעין, לרבות התמחות ספציפית בתחום כינוסי נכסים. המשרד מייצג, יזמים, קבלנים, מוכרי נכסים ורוכשי נכסים מכל הסוגים ולרבות בכל הנוגע לליווי פרויקטים בתחום המקרקעין החל מהשלב הראשוני ועד לסיומו, בין היתר, מתמחה המשרד בליווי מלא של פרויקטים במסגרת התחדשות עירונית על כל סוגיו בשיתוף משרד עורכי הדין דוד זוכוביצקי אשר מאפשר מתן קשת רחבה ומלאה לפרויקטים מורכבים מכל הסוגים בתחום.

בנוסף עוסק המשרד בתחום המסחרי על כל היבטיו וכן התחום האזרחי לרבות ליטיגציה בכל הערכאות. בין היתר, המשרד עוסק בתחום דיני לשון הרע, דיני הספורט, דיני חוזים, דיני עבודה, דיני הוצאה לפועל וגבייה ועוד.

בנוסף עוסק המשרד בתחום הביקורת פנים בכל הנוגע לפן המשפטי מתוך ניסיון וראיה הן משפטית והן כלכלית מסחרית.

עו"ד דני ויצ'לבסקי: "האני מאמין שלי, כולל בתוכו את הצורך ליצור יחסיים קרובים עם הלקוחות על מנת להבין את מלוא הצרכים כדי לקבל החלטות הנכונות, כאשר המשפט, כי לפעמים עדיף להיות צודק ולא חכם, הינו כלי משמעותי בדרך קבלת ההחלטות. המענה האנושי והטיפול בלקוח הוא חלק משמעותי בהבאת התוצאה הרצויה".

  • לקוחותינו:
  • תאגידים ציבוריים
  • תאגידים פרטיים
  • תאגידים בנקאיים
  • ישוביים שיתופיים
  • חברות גבייה
  • קבלנים
  • יזמים
  • אישיים פרטיים